Datadrevet Markedsføring

Business Intelligence i Markedsføring

Optimer din marketingstrategi med dataanalyse.

Marketing har ændret sig meget i det sidste årti. De moderne marketingafdelinger gætter ikke vildt på, hvad folk vil reagere på. De bruger sofistikeret dataanalyse til at forbedre målrettet markedsføring og spore ydeevne.

Forsøger du at gøre kunderejsen mere effektiv? Forbedre kundesegmentering? Forstå kunders adfærd? Det er meget sandsynligt, at svaret ligger i dataene.

Øg dit markedsføringsafkast med datadrevet markedsføring.

Kontakt os

Optimer dine markedsføringsaktiviteter

Data bruges i markedsføring overalt i dag. Aldrig før har marketingafdelingen haft så mange måder at skræddersy kampagner til specifikke kunder. Desuden har der aldrig været så mange data tilgængelige for at optimere disse kampagner. Men mere data betyder også mere kompleksitet.

Markedsføringsekspter er … markedsførings- eksperter, ikke business intelligence eksperter. Opbygning af moderne marketingløsninger til understøttelse af en datadrevet tilgang kræver teknisk erfaring for at:

  • Identificere brugsscenareier med høj ROI
  • Finde, udtrække og kombinere data fra flere heterogene kilder som CRM-systemer, ERP-systemer, DW-løsninger osv.
  • Skabe intuitive visualisering / dashboards, der viser de rigtige indsigter

En god datadrevet tilgang til markedsføring vil forstærke markedsføringseksperter effekt. Ikke erstatte dem.

Hos Stretch Qonnect har vores marketinganalyseeksperter mange års erfaring med at hjælpe marketingafdelinger med at komme i gang med og forbedre deres brug af data for at opnå gode resultater.

Kontakt os for et gratis introduktionsmøde eller workshop for at se, hvordan vi kan hjælpe jer med at forbedre brugen af data til markedsføringsaktiviteter.

Kontakt os

Book et møde med en business intelligence ekspert