Stretch Qonnect. Products & Solutions

Datadrevet Salg

Business Intelligence i Salg

Effektiv salg kræver moderne analyser.

Analytics kan give dit salgsteam en enorm fordel på markedet ved at give indsigt i dine kunder, processer, markeder, produkter og tjenester.

Forsøger du at øge op-salg og krydssalg? Forbedre din markedsstrategi? Analysere din pipeline? Det er meget sandsynligt, at svaret ligger i dataene.

Stretch Qonnect kan hjælpe dig med at identificere, hvor du skal fokusere din analytiske indsats inden for salg, og hjælpe dig med at implementere salgsspecifikke Business Intelligence-løsninger (BI).

Kontakt os

Data Management

Forstærk dit salg med data

Business Intelligence har aldrig haft så meget at tilbyde salgsafdelingen, som det gør lige nu. Fra optimering af din kundemålretning til forudsigelse af din salgspipeline er der næppe et hjørne af salgsfunktionen, der ikke kan forbedres ved at give den erfarne salgsprofessionel ekstra indsigter.

Men typisk er salgsprofessionelle … salg eksperter, ikke business intelligence eksperter. Opbygning af moderne analyseløsninger til støtte for salg kræver teknisk erfaring for at:

  • Identificere brugsscenarier med høje ROI
  • Finde, udtrække og kombinere data fra flere heterogene kilder som CRM-systemer, ERP-systemer, DW-løsninger osv.
  • Skabe intuitive visualiseringer / dashboards, der gør det nemt at finde de rette indsigter

En god salgsanalyseløsning erstatter aldrig salgspersonens ekspertise og erfaring. Når den er foretaget korrekt, vil salgsanalyseløsningen forstærke deres ekspertise.

Hos Stretch Qonnect har vores business intelligence eksperter mange års erfaring med at hjælpe salgsafdelinger at komme i gang med og forbedre brugen af data for at opnå gode resultater.

Kontakt os for et gratis introduktionsmøde eller workshop for at se, hvordan vi kan hjælpe dig med at forbedre brugen af data i jeres salgsafdeling.

Kontakt os


10 områder du kan forbedre med god brug af dataanalyse i salg

  1. Målret kundekampagner mere effektivt
  2. Interager mere personligt med jeres kunder
  3. Transformer CRM-data til indsigter
  4. Bedre styring af pipeline
  5. Prognoser med mere nøjagtigt
  6. Minimer risici
  7. Reducer udgifter
  8. Øg salgsteamets præstationer
  9. Optimer produktmix og prisfastsættelse
  10. Tilpas salgaktiviteter bedre med økonomi og markedsføring aktiviteter
Whitepaper | 10 Ways to Improve with Sales Analytics

Book en et møde med en business intelligence ekspert